مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-17فرهنگي

«معبرگمشده» و «نگهبان ریتا» رونمایی شدند


رونمایی و جشن امضای دو کتاب «معبرگمشده» نوشته حسین علی محمدی جزی و مجموعه داستان «نگهبان ریتا» نوشته فهیمه قائدی برگزار شد.

- ، در پاتوق کتاب که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، دو کتاب از انتشارات جدید حوزه هنری با حضور نویسندگان و اهالی ادبیات رونمایی شد.

در ابتدای این برنامه مجری کارشناس به معرفی کتاب معبرگمشده پرداخت و اظهارداشت: کتاب معبرگمشده در قطع رقعی و در 150 صفحه به چاپ رسیده است، طراح جلد آن بابک صفری است و صفحه آرایی آن را محمد علی ناصحی برعهده دارد و گروه ویراستاری خط، ویراستاری این کتاب را انجام داده اند.

شب های مهتابی یا معبر گمشده نویسنده کتاب معبرگمشده در پاسخ به اینکه چقدر طول کشید تا خاطراتی که به دستتان را رسید را به کتاب تبدیل کنید اظهار داشت: من بیش از دو سال بر روی این مجموعه کار کردم، نوع مصاحبه ها فنی نبود و بیشتر شرح حال راویان گرفته شده بود تا حوادث و به همین دلیل خودم نیز مصاحبه هایی گرفتم و بیش از هزار صفحه را خواندم و چینش کردم تا توانستم این کتاب را بنویسم.

وی تصریح کرد: در این کتاب 35 تا 40 خاطره آمده و در هر خاطره اسم هر شهیدی که آمده است، در پاورقی ایشان را معرفی کرده ایم.

حسین علی محمدی با اشاره به اینکه عملیات کربلای 4 یکی از جذاب ترین عملیات ها به ویژه برای ساختن فیلم است افزود: خاطره ای که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معبرگمشده» و «نگهبان ریتا» رونمایی شدند

«معبرگمشده» و «نگهبان ریتا» رونمایی شدند