مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-17اجتماعي

ارائه کارت واکسن برای اعزام به سربازی الزامی است


معاون وظیفه عمومی انتظامی خراسان رضوی گفت: در صورت عدم ارائه کارت واکسن کرونا از پذیرش مشمولان در مراکز آموزش نیروهای مسلح خودداری خواهد شد.

- سرهنگ سیدمحسن شجاعی با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، کلیه مشمولان که از یکم آذرماه 1400 به بعد به خدمت مقدس سربازی اعزام می شوند، باید واکسینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پلیس خراسان رضوی، وی افزود: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح کلیه مشمولان می بایست تا قبل از یکم آذرماه و قبل از ورود به پادگان های آموزشی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: بدیهی است در زمان اعزام و در ورودی پادگان های آموزشی همراه داشتن کارت واکسن الزامی است.

شجاعی با بیان اینکه ارائه کارت تزریق دو دوز کامل واکسن کرونا برای پذیرش در مراکز آموزش نیروهای مسلح اجباری بوده و در صورت عدم ارائه کارت واکسن موصوف از پذیرش آنان در مراکز آموزش نیروهای مسلح خودداری خواهد شد، از کلیه مشمولان وظیفه عمومی خواست که در فرصت باقی مانده، به یکی از مراکز واکسیناسیون سطح استان مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کارت واکسن برای اعزام به سربازی الزامی است

ارائه کارت واکسن برای اعزام به سربازی الزامی است