مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-17فرهنگي

پخش اینترنتی «روز بلوا» بدون اکران عمومی


در حالی که فیلم های زیادی از جشنواره های دو سال قبل فجر هنوز به اکران نرسیده اند، سازندگان «روز بلوا» تصمبم گرفته این فیلم سینمایی را در قالب یک مینی سریال پخش کنند.

- در حالی که فیلم های زیادی از جشنواره های دو سال قبل فجر هنوز به اکران نرسیده اند، سازندگان روز بلوا تصمبم گرفته این فیلم سینمایی را در قالب یک مینی سریال پخش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال 1398 است که در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و احتمالا اگر کرونا شیوع پیدا نمی کرد و سینماها تعطیل نمی شدند پیش تر اکران عمومی شده بود اما حالا به نظر می رسد با توجه به وضعیت استقبال مردم از سالن های سینما پخش آن به صورت سریال از پلتفرم های اینترنتی بیشتر به سود فیلم باشد.

داستان روز بلوا درباره یک روحانی استاد دانشگاه خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه به نام عماد است که ناگهان با اتهام های جدی از سوی نیروهای امنیتی مواجه می شود که خود و خانواده اش را در موقعیت پیچیده ای قرار می دهد.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محسن کیایی، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند از جمله بازیگرانی هستند که در روز بلوا به ایفای نقش پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش اینترنتی «روز بلوا» بدون اکران عمومی

پخش اینترنتی «روز بلوا» بدون اکران عمومی