مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-17حوادث

کشف انبار روغن موتور احتکار شده در ابهر


فرمانده انتظامی ابهر، از کشف 1550 لیتر روغن موتور ماشین های سبک و سنگین احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد مهدی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت روغن موتور در فضای مجازی، موضوع برخورد با احتکار این کالا به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه احتکار یکی از اقدامات ناپسند در حوزه اقتصاد به شمار می رود که یکی از نتایج آن افزایش قیمت ها است، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و رصد بازار موفق به شناسایی یک انبار احتکار روغن موتور در شهرستان ابهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی و با نماینده اداره صمت شهرستان نسبت به بازرسی از این انبار اقدام کردند، متذکر شد: در بازرسی از این انبار 1550 لیتر انواع روغن موتور ماشین های سبک و سنگین احتکار شده کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: در این زمینه، یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر این مطلب که قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند و کسب و کارهای داخلی را مختل می کند، خاطرنشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار روغن موتور احتکار شده در ابهر

کشف انبار روغن موتور احتکار شده در ابهر