مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-17حوادث

تیراندازی و درگیری تن به تن پلیس با سارقان/4 متهم دستگیر شدند


جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از شلیک تیر هوایی و درگیری تن به تن پلیس در عملیات تعقیب و گریز و دستگیری سارقان منزل خبر داد.

- سرهنگ محمدقاسم طرهانی جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارقان منازل پس از یک تعقیب و گریز طولانی خبر داد.

سرهنگ طرهانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: بیست و پنجم آبان ماه ماموران کلانتری 150 تهرانسر درحال گشت زنی به یک سمند با 4 سرنشین که در حال تخریب درب منزل یکی از شهروندان بودند مشکوک شده که با استعلام پلاک انتظامی خودرو متوجه شدند پلاک متعلق به یک خودروی پژو است.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی بلافاصله با خودروی مذکور متواری شده که تیم عملیات کلانتری 150 تهرانسر در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک تیرهوایی و پس از درگیری تن به تن متهمان را بازداشت کردند.

  وی تصریح کرد: سارقان پس از انتقال به کلانتری 150 تهرانسر در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت از داخل خانه های شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند که در ادامه اموال سرقتی و ابزار آلات سرقت از منزل از آنها کشف و در اظهارات خود اعلام داشتند پلاک نصب شده روی خودرو را سرقت کرده و برای انجام سرقت های بعدی روی خودروی خود نصب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی و درگیری تن به تن پلیس با سارقان/4 متهم دستگیر شدند

تیراندازی و درگیری تن به تن پلیس با سارقان/4 متهم دستگیر شدند