مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-17اقتصادي

KMC T8 کرمان موتور 4 ستاره کیفی دریافت کرد (+مشخصات خودرو)


سیستم ترمز این محصول دیسکی برای جلو و عقب، سیستم تعلیق جلو بصورت مستقل از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و در عقب نیز غیر مستقل از نوع فنر تخت است.

- KMC T8 کرمان موتور 4 ستاره کیفی دریافت کرد (+مشخصات خودرو) سیستم ترمز این محصول دیسکی برای جلو و عقب، سیستم تعلیق جلو بصورت مستقل از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و در عقب نیز غیر مستقل از نوع فنر تخت است.

حجم مخزن سوخت آن 76 لیتر می باشد و حداکثر سرعت این پیکاپ 150 کیلومتر بر ساعت است.

در گزارش کیفی خودروهای تولید شده در مهر سال جاری که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد خودروی KMC T8 کرمان موتور توانست 4 ستاره کیفی را به دست آورد.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت و پیکاپ به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، بر اساس این گزارش در اولین بازرسی کیفی انجام شده برای KMC T8، این پیکاپ دو دیفرانسیل توانسته تا با تولیدات مهر 1400 خود 4 ستاره کیفی از 5 ستاره را به دست آورد.

در این گزارش کیفی، فوتون تونلند S دیزلی و یواز پیکاپ هم حضور داشتند که تونلند هم مانند T8 به چهار ستاره کیفی رسیده و پیکاپ یواز نیز 3 ستاره کیفی را دریافت کرده است.

مشخصات فنی خودرو KMC T8 کرمان موتور کی ام سی T8 اولین پیکاپ شرکت کرمان موتور است که در بازارهای جهانی با نام جک T8 شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

KMC T8 کرمان موتور 4 ستاره کیفی دریافت کرد (+مشخصات خودرو)

KMC T8 کرمان موتور 4 ستاره کیفی دریافت کرد (+مشخصات خودرو)