مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-17اجتماعي

اتاق مشترک شهرداری و محیط زیست تشکیل شود


شهردار همدان خواستار تشکیل اتاق فکر مشترک با حضور شهرداری همدان و فعالان، دانشگاهیان، مردم و مدیران محیط زیستی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، سید مسعود حسینی، گفت: زندگی و زیست انسان از فصول مشترک اداره حفاظت محیط زیست و شهرداری بوده و محیط زیست شهری از اصلی ترین مباحث شهر است.

وی ادامه داد: سیاست های کوتاه مدت باعث ایجاد معضلات بلندمدت خواهد شد و باید در اتخاذ سیاست ها، آینده نگری را مدنظر قرارداد، اگرچه این رویکرد ممکن است منافع عده ای را به خطر می اندازد اما این سیاست ها نباید به ضرر شهروندان تمام شود.

حسینی با اشاره به اینکه شهر؛ محل زیست تعداد زیادی از انسان ها است و امیدواریم در مسیر شهرداری، دچار نگاه های کوتاه مدت نشویم، گفت: تک صدایی یک آفت است و باید فضای گفت وگو ایجاد شود و مردم را پای کار بیاوریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز بیان کرد: در حوزه پسماند به بازنگری نیاز داریم و بی توجهی به مسائل متعدد موجب تبدیل شدن این حوزه به یک حوزه هزینه زا برای شهرداری شده است.

محسن جعفری نژاد اضافه کرد: فرهنگ سازی، استفاده از تجربه موفق کلان شهرهایی چون تهران و مشهد، مشارکت مردم در تفکیک پسماند و استفاده از تکنولوژی های روز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق مشترک شهرداری و محیط زیست تشکیل شود

اتاق مشترک شهرداری و محیط زیست تشکیل شود