مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-17ورزشي

درخشش «رویاهای خالکوبی شده» در جشنواره میلان با حمایت ایرانسل


فیلم «رویاهای خالکوبی شده»، مستندی که با حمایت ایرانسل ساخته شده، جایزه جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا را دریافت کرد.

- فیلم رویاهای خالکوبی شده ، مستندی که با حمایت ایرانسل ساخته شده، جایزه جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این مستند، روایتی جذاب از چند نوجوان عاشق فوتبال از شهرهای مختلف ایران است که با شرکت در کمپ های استعدادیابی مشترک ایرانسل و لالیگا (سازمان لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا)، با هم رقابت می کنند تا بتوانند برای آموزش فوتبال زیر نظر مربیان حرفه ای، به اسپانیا بروند.

رؤیاهای خالکوبی شده، در سی ونهمین جشنواره فیلم های ورزشی میلان 2021، موفق به دریافت تقدیرنامه هیأت داوران و مدال بلورین جشنواره، از فرانکو اسکانی، رییس فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی شد.

در آیین پایانی این رویداد که با پیام توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک برگزار شد، چهره های مطرح فرهنگی و ورزشی از جمله شهردار میلان، مدیران باشگاه های آث میلان، اینترمیلان و رئال مادرید و شماری از چهره های فرهنگی ایتالیا حضور داشتند.

مستند رؤیاهای خالکوبی شده که با حمایت ایرانسل و با تهیه کنندگی بهزاد توکلی و مهدی گنجی ساخته شده، پیش از این نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش «رویاهای خالکوبی شده» در جشنواره میلان با حمایت ایرانسل

درخشش «رویاهای خالکوبی شده» در جشنواره میلان با حمایت ایرانسل