مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-17سياسي

تجهیزات مونوریل قم چندین سال است رها شده اند


نماینده قوه قضاییه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به بلاتکلیفی تجهیزات مونوریل قم در انبار گمرکات گفت: ضرب الاجلی تا 15 آذر تعیین شد تا این تجهیزات تعیین تکلیف شود؛ - در غیر این صورت، با توجه به اینکه اقدامات مربوط به راه اندازی مونوریل در شیراز در حال انجام است، مقرر شد تا تحت قالب مزایده محدود، این تجهیزات به فروش برسد و از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، نمایندگان قوه قضاییه 23 آبان در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور در انبارهای این سازمان در قم، ضمن بازدید از بخش های مختلف این انبارها، دستورات لازم را در خصوص تعیین تکلیف کالاها صادر کردند.

قاسم رسولی فاضل یکی از نمایندگان قوه قضاییه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی پیرامون این بازدید اظهار کرد: انبارهای سازمان اموال تملیکی در قم با توجه به حجم کم کالای آن نسبت به استان های هدف از نظم بیشتری برخوردار بود، اما در عین حال همان بی برنامگی و سلیقه ای عمل کردن در این انبارها کاملا مشهود بود و تذکراتی نیز داده شد.

نماینده قوه قضاییه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به حجم زیاد پارچه در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان قم نیز اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات مونوریل قم چندین سال است رها شده اند

تجهیزات مونوریل قم چندین سال است رها شده اند