مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-17سياسي

شریعتی اندراتی: مانع تراشی برخی مسئولین انگیزه کارآفرینان را از بین می برد


نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، اما مانع تراشی ها و عدم تمایل برخی از مسئولین انگیزه کارآفرینان و سرمایه گذاران را از بین می برد.

- نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، اما مانع تراشی ها و عدم تمایل برخی از مسئولین انگیزه کارآفرینان و سرمایه گذاران را از بین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی اندراتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی از برخورد مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارتش تروریست آمریکا در دریای عمان و حفاظت از منابع کشورمان تقدیر و تشکر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) به بسیجیان تبریک گفت.

وی در ادامه نطق خود بیان کرد: به لطف الهی در گام دوم انقلاب در 28 خرداد و با همت ملت بصیر، دولت مردمی و انقلابی شکل گرفت و یکی از آرزوهای رهبر معظم انقلاب که سپردن امور به جوانان بود تا حد زیادی محقق گردید.

نماینده مردم بهشهر افزود: حضور جوانان با انگیزه در مصادر امور همراه با استفاده از مشورت های بزرگان و اندیشمندان روح جدیدی را در مسیر خدمت، تحول و جهش به سمت اهداف و ارزش های اسلامی در کالبد جامعه جاری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی اندراتی: مانع تراشی برخی مسئولین انگیزه کارآفرینان را از بین می برد

شریعتی اندراتی: مانع تراشی برخی مسئولین انگیزه کارآفرینان را از بین می برد