مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-17فرهنگي

روایت کمال تبریزی از یک مستند محیط زیستی تکان دهنده


مستند «بر سر خاک» که درباره محیط زیست و فرونشست خاک در مناطق مختلف ایران است، از چهارشنبه 19 آبان ماه اکران آنلاین شده است.

- مستند بر سر خاک که درباره محیط زیست و فرونشست خاک در مناطق مختلف ایران است، از چهارشنبه 19 آبان ماه اکران آنلاین شده است.

همزمان با اکران آنلاین مستند بر سرخاک به کارگردانی محسن خان جهانی که درباره فرونشست های زمین است، کمال تبریزی، کارگردان سرشناس سینمای ایران به تماشای این مستند نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، کمال تبریزی در واکنش به ساخت چنین مستندهایی گفت: بر سر خاک ، مستند تاثیرگذاری است که بر یک موضوع حساس تمرکز کرده است و واقعا باید مستندهای زیادی درباره آن ساخته شود.

او ادامه داد: چنین مستندهایی واقعا باید ساخته شوند تا کسانی که به خواب خرگوشی فرو رفته اند را بیدار کند و مستند بر سرخاک به خوبی این کار را انجام می دهد.

تبریزی با اشاره به محتوای این فیلم خاطرنشان کرد: صرف نظر از بعضی ضعف های خیلی کوچک مثلا مصاحبه هایی که کار را طولانی کرده است، این مستند، متن دقیقی دارد و تصاویر گویایی بر روی این متن نشسته است.

در طول مدتی که مستند را می بینید، خیلی تحت تاثیر قرار می گیرید و به فکر فرو می روید که برای این فرونشست ها چه تدبیری باید اندیشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کمال تبریزی از یک مستند محیط زیستی تکان دهنده

روایت کمال تبریزی از یک مستند محیط زیستی تکان دهنده