مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-17سياسي

اشتغال زایی با کمک امام رضایی ها/ روایت بانویی که پناه زنان نیازمند شد


فرحناز کرمی بانوی نورآبادی است که ارتباط با قرارگاه امام رضا سبب شده برای دهها زن بدسرپرست و بی سرپرست با گلیم بافی و فرش دستبافت شغل ایجاد کند، - خبرگزاری فارس لرستان - نسرین صفربیرانوند، صحبت با برخی افراد حس و حال خوبی در انسان ایجاد می کند، یکی از این افراد فرحناز کرمی است که وقتی به صحبت هایش گوش می دهی متوجه می شوی هنوز هم  هستند کسانی که به دنبال چاره ای برای کاهش درد مردم از وقت و زندگی خود مایه می گذارند.

این بانوی نورآبادی که از سال 86 گلیم بافی و فرش بافی را پس از طی کردن آموزش شروع کرده، به واسطه ارتباط با قرارگاه امام رضا(ع) در استان وارد مسیر جدیدی می شود.

وی که اکنون مسوول قرارگاه امام رضا نورآباد است، معتقد است: خود امام رضا خواسته که در مسیر اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست شغل ایجاد کند، صحبت های این بانوی کارآفرین که در روستاهای محروم دلفان به دنبال اشتغال زایی برای زنان بد سرپرست و بی سرپرست است خالی از لطف نیست.

گاهی میان صحبت هایش بغض می کند و چند دقیقه ای مکث.

چطور شد که به فرش بافی و گلیم بافی روی آوردید؟ دیدن  و غرق شدن در نقش و نگار فرش ها سبب می شود انسان به سمت و سوی هنر کشیده شود، علاقه زیاد به فرش دستبافت که با پا خوردن تازه تر هم می شود مرا به این سمت کشاند به طوری که پس از آموزش و تهیه چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی با کمک امام رضایی ها/ روایت بانویی که پناه زنان نیازمند شد

اشتغال زایی با کمک امام رضایی ها/ روایت بانویی که پناه زنان نیازمند شد