مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-17اقتصادي

مشاغل خانگی به رفع بیکاری در گلستان کمک زیادی خواهد کرد


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان با اشاره به اینکه گلستان، استان صنعتی نیست، گفت: می توان با توسعه مشاغل خانگی، کمک زیادی در جهت رفع بیکاری استان انجام دهیم.

- مهدی خطیر نامنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروزه کسب وکارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می شود که از جمله مزایای آن، حذف هزینه های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه، ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار و.

است.

وی افزود: در حال حاضر فارغ التحصیلان زیادی داریم که بیکار هستند و امکان عرضه مهارت آنها در فضای بیرون وجود ندارد؛ مشاغل خانگی یک راهکار راهگشا و دریچه ای برای رفع مشکلات این قبیل افراد است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی دولت ها، کمبود شغل و محدودیت ایجاد اشتغال است، خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی با توجه به نیاز کم به منابع مالی و مزایای فراوان، نقش سازنده ای در اشتغال و توسعه اقتصادی خانواده ها دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان، گفت: این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت ها، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده و سهمیه گلستان در آن ایجاد اشتغال و پایدارسازی شغل برای 2 هزار و 300 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی به رفع بیکاری در گلستان کمک زیادی خواهد کرد

مشاغل خانگی به رفع بیکاری در گلستان کمک زیادی خواهد کرد