مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-17سياسي

ماکت شهدا و فرماندهان قبل از نصب توسط خانواده آنها تایید می شود


معاون موزه داری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می گوید: ماکت شهدا و فرماندهان مورد استفاده در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قبل از نصب توسط خانواده آنها تایید می شود.

- توضیحات  امیر محمدخانی، معاون موزه داری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معاون موزه داری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه اظهار کرد: تندیس های حاضر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط  هنرمندان باتجربه و به نامی نظیر دکتر خاقانی ساخته شده که آثار آنها در موزه های بین المللی استفاده می شود.

البته استاد کنرگانی نیز از جمله هنرمندانی است که در راستای ساخت تندیس های جدید در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ظرفیت آنها استفاده شده کما اینکه تندیس سردار سلیمانی مستقر در موزه سراسرنمای مقاومت، از جمله آثار این هنرمند کشورمان است.

محمدخانی با اشاره به رویکرد مدیریت جدید موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: البته در دوره جدید مدیریتی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای ساخت 18 تندیس جدید برنامه ریزی شده که این تندیس ها به مرور جایگزین تندیس های قبلی می شوند.

البته تا کنون 6 تندیس ساخته شده است.

  وی همچنین خاطرنشان کرد: تندیس های مورد استفاده در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس براساس تصاویری ساخته می شوند که در مقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکت شهدا و فرماندهان قبل از نصب توسط خانواده آنها تایید می شود

ماکت شهدا و فرماندهان قبل از نصب توسط خانواده آنها تایید می شود