مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-17سياسي

تاکید فرمانده ناجا بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خیرین امنیت ساز


فرمانده نیروی انتظامی بر ارتقای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: تقویت و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار دارد، - تاکید فرمانده ناجا بر لزوم بهره گیری از ظرفیت "خیرین امنیت ساز" فرمانده نیروی انتظامی بر ارتقای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: تقویت و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار دارد، از این رو بایستی از تمامی ظرفیت ها بهره ببریم و از سازمان ها و نهادهای مربوطه در این راستا مطالبه گری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اشتری در نهمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه ها با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: ایشان در این پیام نیروی انتظامی را یکی از ستون های استوار امنیت در کشور عنوان کرده اند؛ به دنبال پیام مقام عظمای ولایت وظایف ما نیز دو چندان خواهد شد و در راستای محقق شدن فرمایشات ایشان تمامی ظرفیت ها را بایستی به کارگیری کنیم.

وی ادامه داد: پیام فرمانده معظم کل قوا باعث افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است و از این بابت خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایجاد تحول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرمانده ناجا بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خیرین امنیت ساز

تاکید فرمانده ناجا بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خیرین امنیت ساز