مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-17پزشكي

پیوند قلب، لبخند امید و زندگی را بر لبان کودک 8ساله نشاند


هشتاد و دومین عمل پیوند قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر روی یک کودک هشت ساله مبتلا به نارسایی حاد قلبی با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، جراح تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با وجود شرایط سخت کرونایی، به همت تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه و با همکاری بیمارستان منتصریه در بیمارستان امام رضا (ع)، پیوند قلب روی یک دختر هشت ساله ساکن تربت جام مبتلا به نارسایی حاد قلبی با موفقیت انجام شد.

دکتر محمد عباسی خاطرنشان کرد: قلب اهدایی از نوجوانی 15 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضا منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا(ع) به این بیمار پیوند شد.

جراح تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه حال عمومی این بیمار در حال حاضر خوب است و در بخش مراقبت های ویژه دوران نقاهت را طی می کند، ابراز کرد: خوشبختانه تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت همکاران جوان دانشمند، متعهد، علاقه مند و دلسوز بیمار تشکیل شده که هر چه از شروع فعالیت تیم می گذرد هماهنگی آن بارزتر و نتایج آن نیز بسیار مطلوب تر شده است.

وی عنوان کرد: امید است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ریشه کنی ویروس کرونا در آینده بتوانیم خدمتگزار بیماران کاندیدا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند قلب، لبخند امید و زندگی را بر لبان کودک 8ساله نشاند

پیوند قلب، لبخند امید و زندگی را بر لبان کودک 8ساله نشاند