مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-17سياسي

250 نفر از تکنسین های دانشگاه فنی وحرفه ای در شرکت تراکتورسازی تبریز جذب به کار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای؛ ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای صبح امروز در حاشیه شورای برنامه ریزی درسی دانشگاه بیان کرد: - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه، 250 نفر از تکنسین های دانش آموخته این دانشگاه در شرکت تراکتورسازی تبریز جذب به کار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای؛ ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای صبح امروز در حاشیه شورای برنامه ریزی درسی دانشگاه بیان کرد: اشتغال دانش آموختگان از چالش های بسیار مهم آموزش عالی در شرایط فعلی کشور است؛ لذا دانشگاه ها باید هم راستا با سیاست های کلان ملی در حوزه ارتقاء و افزایش مهارت آینده سازان ایران اسلامی گام بردارند.

وی افزود: در بررسی پژوهش های موجود طی چند دهه اخیر، پرداختن به مسئله اشتغال دانش آموختگان با تأکید بر چند موضوع مشخص، از جمله آمایش سرزمینی، وضعیت اشتغال و بیکاری دانش آموختگان، ضرورت توجه به کیفیت آموزش عالی و برنامه درسی موجود در دانشگاه و توجه به موضوع کارآفرینی دانش آموختگان بوده است.

صالحی عمران با اشاره بر اینکه آموزش عالی ایران در دو دهه گذشته با موضوعات و برخی چالش های دیگری نیز مواجه شده است عنوان کرد: حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 نفر از تکنسین های دانشگاه فنی وحرفه ای در شرکت تراکتورسازی تبریز جذب به کار شدند

250 نفر از تکنسین های دانشگاه فنی وحرفه ای در شرکت تراکتورسازی تبریز جذب به کار شدند