مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-17سياسي

«طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» به مجمع تشخیص ارسال شد


با اصرار مجلس بر مصوبات خود علی رغم ایرادات شورای نگهبان «طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» به مجمع تشخیص ارسال شد.

- با اصرار مجلس بر مصوبات خود علی رغم ایرادات شورای نگهبان طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول به مجمع تشخیص ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، در ادامه جلسه علنی روز (چهارشنبه، 26 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، نمایندگان علی رغم ایرادات شورای نگهبان بر برخی مصوبات کمیسیون قضایی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول اصرار کردند و این طرح را به مجمع تشخیص ارسال نمودند.

مواد اصلاحی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول به شرح زیر است: کمیسیون بر مصوبه قبلی مجلس در ماده(1) درخصوص ایراد ردیفهای (1-1) و (2-1) شورای محترم نگهبان اصرار ورزید و در ماده(1) عبارت از تاریخ راه اندازی سامانه موضوع ماده (10) این قانون، هر معامله ای که موضوع آن انتقال مالکیت یا انتقال حق انتفاع یا انتقال حق ارتفاق اموال غیرمنقول ثبت شده باشد و نیز انعقاد عقد رهن درخصوص آنها و انعقاد عقد اجاره اموال مذکور برای مدت بیش از دوسال به عبارت شش ماه پس از راه اندازی سامانه موضوع ماده (10) این قانون، هر معامله ای که موضوع یا نتیجه آن انتقال مالکیت یا انتقال حق انتفاع یا انتقال حق ارتفاق اموال غیرمنقول ثبت شده باشد و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» به مجمع تشخیص ارسال شد

«طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» به مجمع تشخیص ارسال شد