مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-17اقتصادي

لزوم واگذاری تصدی صدور کارت الکترونیک مرز نشینی به تعاونی مرزنشینان


رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران گفت: فراکسیونهای مرزنشینان و تعاون مجلس شورای اسلامی به موضوع واگذاری ها در وزارت صنعت معدن و تجارت ورود کنند.

- یاسر فیضی رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران در گفت وگو با خبرگزاری فارس، افزود: علیرغم وجود سیاست های اصل 44 قانون اساسی در مورد اولویت واگذاری تصدی گری های دولت به بخش تعاون متاسفانه این ظرفیت مغفول و بلااستفاده مانده است و هیچ توجهی به این بخش نمی شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در حوزه تعاونی های مرزنشینان بارها برای تصدی گری سامانه ای که کارتهای الکترونیک اعضا تعاونیهای مرزنشینان را صادر و تمدید می کند از ایجاد کند.

رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران معتقد است کار مردم باید به خود مردم سپرده شود و نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت براساس وظیفه ذاتی که دارند باید این موضوع را بررسی کنند تا بیشتر از این حقوق مردم در این حوزه ضایع نشود .

فیضی همچنین افزود: واگذاری تصدی صدور کارت الکترونیکی مرزنشینی به یک شرکت خصوصی غیر تعاونی که مشکلات عدیده ای را در سالهای قبل ایجاد کرده است، برخلاف قانون ساماندهی مبادلات مرزی نیز است، چرا که براساس این قانون سازمان های صمت استانها مسئول صدور و تمدید کارتهای الکترونیک مرزنشینان هستند که متاسفانه این قانون هم به آشکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم واگذاری تصدی صدور کارت الکترونیک مرز نشینی به تعاونی مرزنشینان

لزوم واگذاری تصدی صدور کارت الکترونیک مرز نشینی به تعاونی مرزنشینان