مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-17فرهنگي

کتاب مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران منتشر شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از چاپ و انتشار کتاب مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران از سوی حوزه هنری این استان خبر داد.

- کتاب "مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران" منتشر شد ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از چاپ و انتشار کتاب مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران از سوی حوزه هنری این استان خبر داد.

امین مرادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کتاب پژوهشی با عنوان مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران تالیف آقایان شایان بهمن سلطانی و امیرحسین چیت سازیان از سوی حوزه هنری استان کردستان منتشر و روانه بازار شد.

وی ادامه داد: این کتاب در راستای حمایت از کارهای پژوهشی و تحقیقاتی با موضوعات مرتبط با مسائل فرهنگ و هنر و در یک پروژه سه ساله، تالیف و خوشبختانه همزمان با ایام هفته کتاب منتشر و روانه بازار شده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: حمایت از طرح های پژوهشی با محوریت مسائل فرهنگی و هنری یکی از اولویت های حوزه هنری در استان به شمار می رود و به همین دلیل انتظار داریم که شاهد مشارکت و همکاری همه پژوهشگران و محققان در این بخش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران منتشر شد

کتاب مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران منتشر شد