مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-17سياسي

نخستین رودخانه گلستان سنددار شد


با پیگیری شورای حفظ حقوق بیت المال استان و تلاش اداره ثبت اسناد و املاک استان، سند مالکیت رودخانه گز وطنا به مساحت 34 هکتار صادر شد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری شورای حفظ حقوق بیت المال استان و تلاش اداره ثبت اسناد و املاک استان، سند مالکیت رودخانه گز وطنا به مساحت 34 هکتار صادر شد.

حیدر آسیابی با اعلام این خبر گفت: برای حفظ حریم و بستر این رودخانه و جلوگیری از رودخانه خواری، سه فقره سند مالکیت این رودخانه در شهرستان های بندرگز، ترکمن و کردکوی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی شرکت آب منطقه ای گلستان صادر شد.

وی با بیان اینکه تثبیت حریم و بستر رودخانه ها برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و کاستن از خسارت های سیل ضروری است، از مسئولان آب منطقه ای استان خواست که برای سنددار شدن همه رودخانه های استان با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همکاری کنند.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: صدور سند تالاب ها، جنگل ها، مراتع و سواحل استان نیز در حال انجام است و تاکنون یک میلیون و 254 هزار هکتار یعنی معادل 99 درصد این عرصه ها، حدنگاری و تثبیت شده است و کار یک درصد باقی مانده نیز تا پایان آبان ماه امسال انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رودخانه گلستان سنددار شد

نخستین رودخانه گلستان سنددار شد