مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-17سياسي

تقدیر از دانشجویان فعال سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران


مراسم تقدیر از دانشجویان فعال سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در دوران پاندمی کووید 19 ،با حضور رییس و معاون فرهنگی این سازمان برگزار شد.

- مراسم تقدیر از دانشجویان فعال سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در دوران پاندمی کووید 19 ،با حضور رییس و معاون فرهنگی این سازمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه که با شعار با هم قوی تریم ترتیب داده شده بود، از دانشجویان فعال سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران که در برنامه های اجرا شده در دوران پاندمی کووید 19 در این سازمان مشارکت داشتند، با حضور دکتر مسعود حبیبی، رییس و دکتر حسین یاری، معاون فرهنگی این سازمان تقدیر شد.

از جمله کانون ها و گروه های دانشجویی حاضر در این برنامه می توان به اتاق فکر و تیم اجرایی دبیرخانه هجدهمین نکوداشت مقام استاد ، برنامه MeduTalk ویژه مهاجرت نخبگان علوم پزشکی ، برنامه MeduTalk ویژه “انتخاب رشته رزیدنتی پزشکی”، برنامه MeduTalk ویژه نودانشجویان دانشگاه علم پزشکی تهران ، سلسله جلسات نمایشنامه خوانی کانون ادبی هنری سها، مجموعه کارگاه های بهسازی فردی کانون کارآفرینی، اولین ورکشاپ آماده سازی پیش از ازدواج(Prepare) و کارگاه های صفر تا صد زندگی مشترک کانون هنر زندگی، مسابقه کتابخوانی مجازی جوان کست ، ویژه برنامه انا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از دانشجویان فعال سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

تقدیر از دانشجویان فعال سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران