مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-17حوادث

3 کشته و 12 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته


رییس پلیس راه خراسان رضوی از 11 فقره حادثه رانندگی در محورهای خراسان رضوی با سه کشته و 12 مجروح طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- سرهنگ حسین میش مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: شب گذشته در محورهایی مانند اتوبان شهید شوشتری به سمت تربت حیدریه تا گردنه خماری، نیشابور به سبزوار، همچنین بردسکن به سبزوار و سبزوار به سمت جوین، جغتای، خوشاب، سرولایت تا قوچان، قوچان به درگز، درگز به کلات و کلات به سمت مشهد و مشهد به سمت فریمان شاهد بارش برف بودیم.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران در تمام محورهای خراسان رضوی متوقف شده است، ادامه داد: شب گذشته در محور قوچان به درگز به علت کولاک، ممنوعیت برای خودروهای سنگین را داشتیم و سایر خودروها باید با زنجیر چرخ حرکت می کردند؛ همچنین گردنه ازبلاق تا بردسکن به سمت سبزوار مسدود شد اما هم اکنون تردد در این محورها بدون زنجیر چرخ هم امکان پذیر است.

زنجیر چرخ و لوازم رانندگی در زمستان را آماده کنید میش مست افزود: در محورهایی که شاهد بارش برف بودیم همچنان مقداری لغزندگی وجود دارد و از رانندگان محترم خواهش می کنم موارد ایمنی مانند سرعت مجاز، استفاده از کمربند ایمنی، تجهیزات لازم برای رانندگی در زمستان مانند بخاری و برف پاک کن را لحاظ کرده و زنجیر چرخ را که مخصوص فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته و 12 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته

3 کشته و 12 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته