مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-17بين الملل

افشاگری روزنامه صهیونیستی؛ دو نسخه از پگاسوس به امارات فروخته شده نه یکی


یک روزنامه عبری فاش کرد که بر خلاف تصور همه، رژیم صهیونیستی دو نسخه از جاسوس افزار پگاسوس در اختیار مقامات امارات قرار داده است، نه یکی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه عبری در گزارش امروز خود فاش کرد که رژیم صهیونیستی دو بدافزار جاسوسی پگاسوس را به امارات فروخته است در حالی که تصور می شود تنها یک بدافزار در اختیار مقامات این کشور قرار داده است.

در گزارشی که امروز (چهارشنبه، 17 نوامبر)، در روزنامه مارکر اسراییل منتشر شد، آمده است: اسراییل دو نرم افزار جاسوسی پگاسوس در اختیار امارات قرار داده است.

نرم افزار اول به محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی و نرم افزار دوم به محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر و حاکم دبی فروخته شده است.

بنا بر این گزارش که ترجمه عربی آن در وبگاه شرایط استفاده اعلامی از سوی شرکت NSO که شرکت تولید کننده این نرم افزار است، طرح کرده باشد.

زیرا این شرکت، شرط استفاده از این نرم افزار را به جنگ علیه تروریسم و ​​جنایات مرگبار محدود کرده است .

پیشتر، روزنامه گاردین اعلام کرده بود که بن راشد از پگاسوس علیه همسر سابقش هیا بنت الحسین خواهر عبدالله دوم شاه اردن و شنود تلفن های پنج تن از نزدیکانش طی درگیری های قضایی با او بر سر گرفتن حضانت دو فرزندشان استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری روزنامه صهیونیستی؛ دو نسخه از پگاسوس به امارات فروخته شده نه یکی

افشاگری روزنامه صهیونیستی؛ دو نسخه از پگاسوس به امارات فروخته شده نه یکی