مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-17سياسي

250 کودک تحت پوشش بهزیستی زنجان نیاز به حامی دارند


250 کودک نیازمند زنجانی، چشم انتظار حامی هستند.

- ، محمد محمدی قیداری گفت: 250 کودک نیازمند، چشم انتظار حامی هستند که خیرین زنجانی می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی، حمایت و کمک مالی ماهانه به این کودکان را بر عهده بگیرند.

وی اظهار کرد: طرح حامی با هماهنگی دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی استان و همکاری خیرین اجرا می شود و خیرین می توانند با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به ماهیت طرح حامی، به لحاظ ایجاد ارتباط مستقیم خیرین با مددجویان و مشاهده مشکلات موجود و همچنین اثربخشی کمک های صورت گرفته، استقبال از این طرح در استان در حال افزایش است.

محمدی قیداری همچنین با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول سال جاری بیش از 18 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک خیرین جمع آوری شده است، گفت: این مبالغ به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی جمع آوری و جهت کمک هزینه درمان، معیشت، تحصیل، اشتغال، تامین جهیزیه و … مددجویان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اهدا کمک های خیرین به صورت نقدی غیرنقدی و خدماتی با نیت عام و خاص به جامعه هدف بهزیستی بوده است، اظهار داشت: طی 6 ماهه اول امسال بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک نقدی، نزدیک به هشت میلیارد تومان غیرنقدی و بیش از یک میلیارد و چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 کودک تحت پوشش بهزیستی زنجان نیاز به حامی دارند

250 کودک تحت پوشش بهزیستی زنجان نیاز به حامی دارند