مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-17اجتماعي

جوان سازی جنگل های شهر اراک اجرا می شود


شهرداری اجرای 560 هکتار کمربند سبز و جوان سازی جنگل های شهر اراک را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از شهرداری علیرضا کریمی با اشاره به تلاش شهرداری اراک برای کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: شهرداری اراک در طول سال های اخیر اقدامات قابل توجهی برای حل مشکل آلودگی هوا انجام داده که اجرای پروژه هایی مانند نوسازی حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوس های شهری و گازسوز کردن آنها، پردیس خودرویی، احداث تقاطع های غیرهمسطح، پارکینگ های طبقاتی، مسیر دوچرخه سواری و همچنین مطالعات دقیق طرح BRT در اراک از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: فضای سبز و درختان ریه های تنفسی و اکسیژن ساز برای شهر به شمار می روند بنابراین مجموعه شهرداری اراک اجرای 560 هکتار کمربند سبز و نیز جوان سازی جنگل های شهر اراک را در اولویت اقدامات و دستور کاری خود قرار داده است.

کریمی بیان کرد: یکی از مشکلات موجود مسئله فرسودگی خودرویی در سیستم حمل و نقل است به طوری که 112 تاکسی کاربراتوری در اراک از رده خارج شد و درحال حاضر 364 تاکسی در اراک عمری بین 6تا 10 سال و 482خودرو هم عمری بین 3 تا 5 سال دارند.

 وی اضافه کرد: 2 هزار و 276 تاکسی دوگانه سوز ، هزار و 204 خودروی سواری در قالب تاکسی سرویس، 881 خودروی تاکسی ویژه و همچنین 153 خودروی ون در اراک مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان سازی جنگل های شهر اراک اجرا می شود

جوان سازی جنگل های شهر اراک اجرا می شود