مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-17فرهنگي

کتاب «مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران» منتشر شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: کتاب مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران از سوی حوزه هنری کردستان چاپ و منتشر شد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: کتاب پژوهشی با عنوان مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران تالیف آقایان شایان بهمن سلطانی و امیرحسین چیت سازیان از سوی منتشر و روانه بازار شده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: حمایت از طرح های پژوهشی با محوریت مسائل فرهنگی و هنری یکی از اولویت های حوزه هنری در استان به شمار می رود و به همین دلیل انتظار داریم که شاهد مشارکت و همکاری همه پژوهشگران و محققان در این بخش باشیم.

وی با بیان اینکه کتاب مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران در 198 صحفه به دنبال معرفی جریان مسمو حاکم بر سینمای هالییوود است، عنوان کرد: در این اثر 13 فیلم مخربی که بر علیه فرهنگ و تاریخ کشورمان توسط سینمای هالییوود تولید شده اند، مورد بررسی قرار گرفته اند.

مرادی ضمن اشاره به اهمیت این اثر پژوهشی، یادآور شد: در این اثر همچنین معرفی کاملی از سینمای هالییوود و دیدگاه های مختلف حاکم بر این صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران، از سوی انتشارات پرهیب و در شمارگان 2 هزار و 200 نسخه با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران» منتشر شد

کتاب «مواجهه سینمای آمریکا با فرهنگ و تاریخ ایران» منتشر شد