مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-17سياسي

3 شهر در استان بوشهر کتابخانه ندارند!


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: شهرهای بوشکان، بادوله و چاه مبارک شهرهای بدون کتابخانه در استان هستند.

- ایسنا/بوشهر سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: شهرهای بوشکان، بادوله و چاه مبارک شهرهای بدون کتابخانه در استان هستند.

عباس نعمتی در نشست با اهالی رسانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: شعار هفته کتاب امسال جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم است و تاکید اصلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور هم معطوف به خانواده و اعضای نوجوان و خردسال است که با کتاب و مطالعه بیش از پیش مانوس شوند.

وی در ادامه با اشاره به درخشش کتابداران و کتابخوانان جوان و نوجوان بوشهری در میان برگزیده های کشوری در هفته کتاب تصریح کرد: در آیین ملی روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در تالار وحدت تهران برگزار شد، از کلثوم عالی پور، مسئول کتابخانه عمومی شهدای سپاه در بخش پیک کتاب به عنوان برگزیده کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش نوآوری در تحویل منابع، از لیلا رستمی مسئول کتابخانه عمومی امام رضا (ع) گورک سادات به عنوان برگزیده ملی قدردانی شد.

همچنین در این مراسم از داود حیدری عضو کتابخانه عمومی شهید حسینی صفت رودفاریاب به عنوان عضو خردسال برتر کشور و مصطفی بیننده، عضو کتابخانه عمومی حجت الاسلام محسنی جمی شهر جم به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهر در استان بوشهر کتابخانه ندارند!

3 شهر در استان بوشهر کتابخانه ندارند!