مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-17اجتماعي

پلمپ 7 واحد آلاینده در کردستان/ سنندج آلوده ترین شهر استان است


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان از پلمپ هفت واحد آلاینده، 38 اخطاریه و 18 دستور تعطیلی برای واحدهای آلاینده استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

- اظهار کرد: در بخش پایش ها علاوه بر کنترل صنایع کوچک، واحدهای صنفی و شهرک ها و لکه های صنعتی و همچنین مراکز معاینه فنی خودروها و پمپ بنزین ها، سوخت مصرفی صنایع بزرگ و برخی واحدهای صنعتی خصوصاً در شرایط اضطرار آلودگی هوا به صورت روزانه در استان پایش و بررسی می شود.

وی افزود: در گشت و پایش های نیمه نخست سال جاری دراستان کردستان 540 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی، جایگاه پسماندها و منابع آبی تحت پایش قرارگرفتند که این پایش ها منتج به انجام 76 مورد نمونه برداری و 623 مورد آنالیز شده است.

حمیدی اعلام کرد: نتایج این کنترل ها و پایش ها در نیمه نخست سال جاری منجر به 38 اخطاریه، 18 دستور تعطیلی و پلمب هفت واحد در استان شده است.

وی افزود: بر اساس تبصره 3 ماده 11 قانون هوای پاک، تمام واحدهای بزرگ و متوسط باید به نصب و راه اندازی پایش برخط اقدام کنند که در استان کردستان شرکت پتروشیمی، نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و کارخانه سیمان بیجار به این سیستم مجهز شده اند و کارشناسان پایش و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان به صورت آنلاین میزان آلایندگی این صنایع را بررسی و پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 7 واحد آلاینده در کردستان/ سنندج آلوده ترین شهر استان است

پلمپ 7 واحد آلاینده در کردستان/ سنندج آلوده ترین شهر استان است