مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-17اقتصادي

کمک یک میلیارد تومانی میادین میوه و تره بار یزد به نیازمندان


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: میادین میوه و تره بار استان یزد طی هفت ماهه نخست امسال 84 تُن میوه و سبزیجات به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان در قالب زکات مستحبی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

- ایسنا/یزد معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: میادین میوه و تره بار استان یزد طی هفت ماهه نخست امسال 84 تُن میوه و سبزیجات به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان در قالب زکات مستحبی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

غلامرضا مشعل چی با بیان این که اصناف و بازاریان همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند، گفت: میادین میوه و تره بار استان یزد طی هفت ماهه نخست امسال 84 تُن میوه و سبزیجات به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان در قالب زکات مستحبی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی افزود: مسئولان و روحانیون زکات این نهاد بر اساس تعاملی که با مدیران میادین و تره بار سطح استان دارند هر هفته به این میادین مراجعه و نسبت به دریافت میوه و سبزیجات برای مصرف خانوارنیازمند و تحت حمایت کمیته امداد اقدام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، مشعل چی در پایان تصریح کرد: امدادگران این نهاد همچنین در مناسبت های ویژه مذهبی همچون ماه مبارک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی میادین میوه و تره بار یزد به نیازمندان

کمک یک میلیارد تومانی میادین میوه و تره بار یزد به نیازمندان