مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-17اقتصادي

آموزش صنعتگران فارس با همکاری آلمان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد که دوره آموزشی مدیران واحدهای صنایع کوچک ایران، با همکاری کشور آلمان، برگزار خواهد شد.

- احد فتوحی با اشاره به آغاز مرحله جدید ثبت نام واحدهای صنعتی واجد شرایط برای اعزام به شانزدهمین دوره آموزشی کشور آلمان(GIZ)، گفت: کار انتخاب و معرفی واحدهای صنعتی استان فارس برای حضور در این دوره ها آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه دوره های آموزشی مدیران واحدهای صنایع کوچک ایران با همکاری کشور آلمان برگزار می شود، افزود: این اقدام براساس تفاهمنامه سازمان صنایع کوچک ایران با وزارت اقتصاد و انرژی آلمان که در کمیسیون مشترک دو کشور امضا شد، انجام شده تا دوره های آموزشی و توسعه همکاری های صنایع کوچک ایران و آلمان برگزار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین هدف اصلی از برگزاری این دوره های آموزشی را یافتن شریک کاری در حوزه تولید مشترک متناسب با نیاز روز و توسعه بازارهای فروش خارجی اعلام کرد.

فتوحی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام دوره های آموزشی و اعزام صنعتگران به آلمان تا پایان آبان امسال ادامه دارد، عنوان کرد: تاکنون در در طول 15دوره پیشین 12صنعتگر از فارس به کشور آلمان اعزام و با حضور در این دوره علاوه بر فراگیری دوره های تخصصی، از توانمندی های شرکت های معتبر آلمانی بازدید و از نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش صنعتگران فارس با همکاری آلمان

آموزش صنعتگران فارس با همکاری آلمان