مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-17ورزشي

دوئل مدعیان و تقابل پایین جدولی ها/ ملوان و خیبر به دنبال صدر جدول


هفته ششم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام 9 بازی دنبال می شود که در حساس ترین بازی امروز قشقایی و شهرداری همدان تیم های اول و دوم جدول به مصاف هم می روند.

- ، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول امروز با انجام 9 بازی برگزار می شود که در این دیدارها رایکا میزبان آرمان گهر است، قشقایی و شهرداری همدان در شیراز به مصاف هم می روند، خوشه طلایی میهمان خیبر است، مس و سایپا در شهر بابک به مصاف هم می روند، استقلال ملاثانی در کرمان به مصاف مس می رود، در دربی گیلان شهرداری آستارا از ملوان پذیرایی می کند، ماشین سازی در تهران به مصاف ویستا توربین می رود، پارس جنوبی و بادران در جم دیدار می کنند و استقلال خوزستان میزبان شاهین بوشهر است حساس ترین بازی روز در حساس ترین بازی امروز تیم های اول و دوم جدول به مصاف هم می روند که پیروزی احتمالی برای هر یک از دو تیم به منزله کسب امتیازات با ارزش است و تساوی دو تیم به سود دیگر مدعیان بالای جدول خواهد بود.

قشقایی با 4 پیروزی و یک شکست امروز میزبان شهرداری همدان با 3 پیروزی و 2 تساوی است که با 12 و 11 امتیاز تیم های اول و دوم هستند.

قشقایی بعد از شکست هفته اول مهدی رجب زاده را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت و در 4 بازی متوالی پیروز شد تا امروز در صدر جدول قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل مدعیان و تقابل پایین جدولی ها/ ملوان و خیبر به دنبال صدر جدول

دوئل مدعیان و تقابل پایین جدولی ها/ ملوان و خیبر به دنبال صدر جدول