مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-17اقتصادي

شهروندان به قطعه کردن مرغ در مرغ فروشی پافشاری نکنند


مدیر کل دامپزشکی استان همدان به شهروندان نسبت به قطعه قطعه کردن گوشت مرغ در داخل مرغ فروشی ها هشدار داد و گفت: قطعه بندی مرغ در داخل مرغ فروشی ها از ابتدای شیوع کرونا ممنوع بوده و شهروندان نباید اصرار بر قطعه بندی داشته باشند و باید این موضوع فرهنگ سازی شود.

- دکتر محمودرضا رسولی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر در هیچ یک از مرغ فروشی ها مرغ به صورت قطعه شده به فروش نمی رسد و مغازه داران از قطعه قطعه کردن آن برای مشتری خودداری می کنند.

وی با بیان اینکه سلامت مصرف کنندگان بسیار مهم بوده، تصریح کرد: در صورتیکه شهروندان مواردی را از تخلف مرغ فروشان مشاهده کردند باید موضوع را به شماره 1512 اطلاع دهند.

مدیر کل دامپزشکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده های مختلفی از ضبط و معدوم سازی مواد خام دامی در مجموعه دامپزشکی داریم.

دکتر رسولی یادآور شد: در حال حاضر 17 کارگاه قطعه بندی مرغ و با مجوز در حال فعالیت هستند که این امر با نظارت مجموعه دامپزشکی انجام می شود و تمامی مرغ های قطعه بندی شده در داخل فروشگاه های زنجیره ای دارای برچسب بوده و اداره کل صمت در مورد ظرفیت و میزان بسته بندی مرغ ها تصمیم می گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان به قطعه کردن مرغ در مرغ فروشی پافشاری نکنند

شهروندان به قطعه کردن مرغ در مرغ فروشی پافشاری نکنند