مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 23:052021-11-16بين الملل

مقام آمریکایی مدعی بررسی سازوکار جدیدی برای مقابله با ایران شد


معاون وزیر امور خارجه آمریکا مدعی ساماندهی سازوکار جدید واشنگتن با کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا علیه فعالیت های منطقه ای و برنامه هسته ای ایران شد.

- ، معاون امور خاور نزدیک وزیر امور خارجه آمریکا مدعی ساماندهی سازوکار جدید این کشور با کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی به منظور مقابله با فعالیت های منطقه ای و برنامه هسته ای ایران شد.

دانیل بنایم در گفتگو با الحره افزود که این سازوکار در جریان سفر هیات آمریکا به منطقه تحت ریاست رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که خودش نیز به این هیات ملحق خواهد شد، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بنایم گفت: پیام ما به کشورهای منطقه این خواهد بود که ما برای ماندن در منطقه حضور داریم و طی دهه های گذشته شراکت مستحکم و ثابتی داشته ایم و برای دهه های آینده هم آن را ادامه خواهیم داد.

فکر می کنم در آینده پیامی را پیرامون عزم ایالات متحده و پایبندی به این روابط دریافت خواهید کرد.

این مقام آمریکایی درباره سوریه هم گفت: ما قصد نداریم روابط با دمشق را عادی سازی کنیم اما کشورهای مختلف در خصوص موضوعات، ملاحظات متفاوتی دارند.

وی درباره فروش هواپیماهای اف -35 به امارات هم با بیان اینکه واشنگتن به این قرارداد ادامه خواهد داد، افزود: سعی داریم اطمینان یابیم درباره تضمین های لازم در خصوص چنین قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی مدعی بررسی سازوکار جدیدی برای مقابله با ایران شد

مقام آمریکایی مدعی بررسی سازوکار جدیدی برای مقابله با ایران شد