مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 21:202021-11-16فرهنگي

این عکس ها صلح و امید را به فرانسه می برند


مصطفی نوده هنرمند عکاس کشورمان است که به زودی نمایشگاهی از عکس هایش در فرانسه برگزار خواهد شد.

او می گوید: «با توجه به فضای هنری کشور فرانسه و اهمیتی که مردم این کشور برای هنر و به خصوص هنر مفهومی قائل هستند، - مصطفی نوده هنرمند عکاس کشورمان است که به زودی نمایشگاهی از عکس هایش در فرانسه برگزار خواهد شد.

او می گوید: با توجه به فضای هنری کشور فرانسه و اهمیتی که مردم این کشور برای هنر و به خصوص هنر مفهومی قائل هستند، این نمایشگاه فرصت برقراری یک مکالمه با زبان هنر، در فضایی کاملا ساده، مینیمال و در عین حال فلسفی را به من خواهد داد.

مصطفی نوده که در گفت وگویی با خبرنگار بخش تجسمی ایسنا شرکت کرد، درباره جزییات نمایشگاه اشعار سکوت که قرار است با مجموعه ای از عکس های این هنرمند در کشور فرانسه برگزار شود، خاطرنشان کرد: مجموعه 20 اثر من در قالب طبیعت و به شاخصه همیشگی من به شکل مینیمال و سیاه و سفید، به کوشش مجموعه Diako Art و گالری Art Culture در ماه دسامبر و در شهر بوردو فرانسه برگزار خواهد شد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که ایده برپا کردن این نمایشگاه از کجا شکل گرفته است؟ اظهار کرد: ایده این نمایشگاه، از دو سال پیش شکل گرفت و حاصل همکاری من با مجموعه Diako Art - مرکز هنری معرفی هنرمندان خاورمیانه در شاخه های مختلف هنری و بستری برای دیده شدن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این عکس ها صلح و امید را به فرانسه می برند

این عکس ها صلح و امید را به فرانسه می برند