مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 21:052021-11-16فرهنگي

«بدرود» روایتی از یک جاسوسی


فیلم سینمایی بدرود / Farewell به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ خانم آوکافینا که به نسبت نقش خود در فیلم آسیایی های خرپول (Crazy Rich Asians) میزان برون گرایی کمتری در نقش خود دارد، در این فیلم به عنوان زنی آمریکایی-چینی ایفای نقش کرده است که متوجه می شود مادربزرگش در آستانه ی مرگ قرار دارد اما مجبور است که آن را در این داستان کمدی براساس واقعیت به عنوان یک راز نگه دارد.

در تقریبا یک دهه ی اخیر یا کمی هم بیشتر، منتقدان از سوی افراد مجبور شده اند تا در صورت وجود بخشی در مطلب که تجربه ی فیلم برای بینندگان را تحت تاثیر قرار می دهد، آن را با دادن یک اخطار مشخص بکنند.

اما اگر در زندگی عادی و روزمرده فردی با این اسپویلرها یا لودهنده ها مواجه شود باید چه واکنشی نشان بدهد؟ اگر شما اطلاعاتی را داشتید که به صورت بالقوه می توانست ادامه ی زندگی یک نفر بر روی کره ی زمین را نابود کند برای مثال می دانستید که یک نفر سرطان ریه ی درجه ی 4 دارد و تنها 3 ماه فرصت از ادامه ی زندگیش باقی مانده است مخفی نگه داشتن این اطلاعات لطف در حق آن ها است؟ آیا آن ها نمی خواهند که این اطلاعات را بدانند؟ فیلم بدرود (Farewell) ساخته ی آقای لو وانگ با نشان دادن این پیام بر روی صفحه شروع می شود: بر اساس یک دروغ واقعی که راه بامزه ای برای نشان دادن این مسئله است که داستان بر اساس واقعیت ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بدرود» روایتی از یک جاسوسی

«بدرود» روایتی از یک جاسوسی