مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-16سياسي

شناسایی نقطه به نقطه و محله به محله شهروندان واکسن نزده


استاندار سمنان بر ضرورت شناسایی نقطه به نقطه و محله به محله شهروندان واکسن نزده با هدف تکمیل واکسیناسیون و پوشش 100درصدی آن در استان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت شناسایی نقطه به نقطه و محله به محله شهروندان واکسن نزده با هدف تکمیل واکسیناسیون و پوشش 100درصدی آن در استان تاکید کرد.

سید محمدرضا هاشمی، با تاکید بر این که جلسه کمیته واکسیناسیون کرونا باید به صورت هفتگی برگزار شود، گفت: فرمانداران، اعضای ستاد استانی کرونا و مدیران عضو کمیته واکسیناسیون نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند و مصوبات را به سرعت اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که مبتلا به کرونا هستند، زمینه بیماری خاص و یا سرماخوردگی دارند باید با نظر پزشک نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند، خاطرنشان کرد: امروز و در حال حاضر برای ما در استان هیچ موضوعی مهم تر از مبحث کرونا و سلامتی مردم نیست.

استاندار سمنان گفت: هدفگذاری ما در استان سمنان دستیابی به رتبه های برتر و شاخص کشور و پوشش 100 درصدی در حوزه تزریق واکسن کروناست.

هاشمی با تاکید بر اینکه استان سمنان باید در بحث مقابله با بیماری منحوس کرونا و پوشش تزریق واکسیناسیون، در کشور سرآمد باشد، گفت: در این مسیر از ظرفیت اتاق بازرگانی، اصناف، سازمان های مردم نهاد، روحانیون، بسیج و سایر موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نقطه به نقطه و محله به محله شهروندان واکسن نزده

شناسایی نقطه به نقطه و محله به محله شهروندان واکسن نزده