مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-16اقتصادي

شهرداری پاکدشت 18 میلیارد تومان بدهی دارد/ مشکلات شهری با مدیریت مناسب برطرف می شود


شهردار پاکدشت با اشاره به بدهی 18 میلیاردی مدیریت شهری گفت: برای دریافت 42 میلیارد مطالبات شهرداری با 2 نهاد بدهکار توافق صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره تبیین برنامه های آینده مدیریت شهری اظهار کرد: ساختار شهرداری احتیاج به اصلاحات دارد.

وی در ادامه افزود: خدمت جهادی و حل مسئله از نخستین رویکردهای شهرداری بوده که تمام مدیران مجموعه مدیریت شهری براین مبنا باید خدمت کنند.

شیخ ویسی مشکلات شهری را با مدیریت مناسب قابل حل دانست و گفت: ناحیه و محله محوری سومین رویکرد شهرداری بوده که قوی ترین نقطه شهرداری باید باشد و اختیارات کامل اجرایی به نواحی داده می شود.

شهردار پاکدشت در همین رابطه ادامه داد: مبنایی برای تغییرات وجود ندارد و مدیران شهرداری باید دست پاک بوده و نگاه طمع به بیت المال نداشته باشند.

وی جذب نیرو در مجموعه مدیریت شهری را ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: بنده در تاریخ 1400/8/8 شهرداری پاکدشت را با 1421 پرسنل و 18 میلیارد و 724 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم.

شیخ ویسی درباره مطالبات شهرداری تصریح کرد: مطابق قانون با دو بدهکار مذاکر صورت گرفته و برای دریافت 42میلیارد تومان توافق شده که با بودجه مصوب شورا در آسفالت شهر مورد استفاده قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری پاکدشت 18 میلیارد تومان بدهی دارد/ مشکلات شهری با مدیریت مناسب برطرف می شود

شهرداری پاکدشت 18 میلیارد تومان بدهی دارد/ مشکلات شهری با مدیریت مناسب برطرف می شود