مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-16بين الملل

ساز و کار جدید آمریکا و کشورهای عربی برای همکاری ضد ایران


دستیاور وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک مدعی شد که واشنگتن قصد دارد در قالب «ساز و کاری جدید» با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه فعالیت های منطقه ای ایران همکاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دانییل بنایم دستیاور وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک مدعی شد که واشنگتن قصد دارد در قالب ساز و کاری جدید با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه فعالیت های منطقه ای ایران همکاری کند.

بنایم در مصاحبه با شبکه خبری تا چند دهه آینده ادامه دهیم .

مقام آمریکایی با اشاره به سفر منطقه ای رابرت مالی ، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران  تصریح کرد: من و رابرت مالی از سه هفته پیش در امارات، قطر و عربستان بودیم و مجددا به ریاض برخواهیم گشت تا با سران [کشورهای عربی حاشیه] خلیج [فارس] و سران اروپایی در قالب یک سازوکار جدید دیدار کنیم تا نشان دهیم که جامعه بین الملل در تلاش برای رفع نگرانی های جهانی از برنامه هسته ای ایران و رفع چالش های ناشی از رفتارهای منطقه ای ایران متحد است.

فکر می کنم که مذاکرات و رایزنیهای راهبردی بیشتری با کشورهای [عربی] خلیج [فارس] صورت خواهد گرفت .

این مسئول آمریکایی ادامه داد: می خواهیم به جهان این پیام را بدهیم که همپیمانان اصلی آمریکا در اروپا و دوستان نزدیک ما در خاورمیانه، در کنار ما قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار جدید آمریکا و کشورهای عربی برای همکاری ضد ایران

ساز و کار جدید آمریکا و کشورهای عربی برای همکاری ضد ایران