مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 17:352021-11-16ورزشي

استرالیا صعود مستقیم به جام جهانی را ازدست می دهد؟


30 در ورزشگاه شارجه امارات شروع شد؛ جایی که چین هزاران کیلومتر دورتر از وطن، باید از میهمان خود پذیرایی می کرد! شاگردان لی تای در شرایطی که هوادارانشان، بخشی از ورزشگاه را با پرچم های چین آراسته بودند، با حملاتی خطرناک در نیمه اول سعی در باز کردن دروازه استرالیا داشتند؛ البته استرالیا هم به ویژه روی ضربات ایستگاهی موقعیت هایی برای گلزنی به دست آورد.

در دقایق پایانی نیمه اول چینی ها کمی عقب کشیدند و همین کافی بود تا استرالیا از فرصت استفاده کرده و با افزایش حملات خود به گل برسد؛ دوکا در دقیقه 38 با یک ضربه سر غیرقابل مهار دروازه چین را باز کرد تا استرالیا با همین یک گل، برنده راهی رختکن شود.

البته استرالیا این شانس را داشت که در دقایق باقی مانده نیمه اول گل دوم را هم بزند ولی دروازه بان چین به خوبی در موقعیت تک به تک ضربه بازیکن حریف را مهار کرد.

چین که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم برای جبران وارد زمین شد و در دقیقه 70 از روی ضربه پنالتی به گل رسید؛ بعد از این گل، چین به حملات گسترده خود ادامه داد و چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه استرالیا ایجاد کرد؛ موقعیت هایی که به گل تبدیل نشدند تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا صعود مستقیم به جام جهانی را ازدست می دهد؟

استرالیا صعود مستقیم به جام جهانی را ازدست می دهد؟