مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 16:102021-11-16سياسي

سلیمی: حاکمیت، بسیاری از نهادها را خلع ید و از کارکرد انداخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بازخوانی فاجعه آبان ماه سال 1398 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و با حضور تعدادی از فعالین رسانه ای و سیاسی و اجتماعی از جنبه های مختلف برگزار شد.

- محمدامین سلیمی، فعال سیاسی و رسانه ای بیان کرد: شرایط در حال حاضر به نحوی نیست که بتوانیم اعتراض کنیم و به آشوب نرسد و ما یک اصل 27 قانون اساسی داریم که هنوز درست شناخته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، نشست بازخوانی فاجعه آبان ماه سال 1398 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و با حضور تعدادی از فعالین رسانه ای و سیاسی و اجتماعی از جنبه های مختلف برگزار شد.

محمدامین سلیمی، فعال سیاسی و رسانه ای در این نشست گفت: ما یکسری ساختار های رسمی در هر کشوری داریم که باید نسبت خود را با مردم و نهضت بشناسد.

یکی از این ساختار ها رسانه است که قرار بود مطالبه گر مسائل مردم و آیینه حاکمیت باشد.

به عنوان مثال صداوسیما در حال حاضر بلاتکلیف است و مشخص نیست که رسانه حاکمیت است یا رسانه مردم و این مسئله درمورد بسیاری از رسانه ها حاکم است.

در آبان ماه سال 1398 نیز ما نمی دانستیم که رسانه باید چه کاری انجام دهد.

حاکمیت بسیاری از نهاد ها را خلع ید و از کارکرد انداخته استوی در ادامه صحبت های خود افزود: حاکمیت بسیاری از نهاد ها را خلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: حاکمیت، بسیاری از نهادها را خلع ید و از کارکرد انداخته است

سلیمی: حاکمیت، بسیاری از نهادها را خلع ید و از کارکرد انداخته است