مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 16:052021-11-16اجتماعي

تکمیل پل رودخانه آلشرود آمل لنگ اعتبار است


معاون عمرانی فرماندار ویژه آمل گفت: بارش باران سیل آسا وبالا آمدن حجم آب باعث تخریب پل رودخانه آلشرود در بخش امامزاده عبداله گفت: تکمیل پل جایگزین آلشرود لنگ اعتبار است.

- صدیقه حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تخریب پل رودخانه آلشرود افزود: این پل که در چند سال گذشته و با وقوع سیل های قبلی دچار خسارت و تخریب مواجه و متأسفانه فقط بهسازی موقت شده بود، با بارش شدید باران روز سه شنبه و بالا آمادن حجم خروجی آب از روی پای باعث شکسته شدن دیواره و عرشه پل شد.

وی ادامه داد: متأسفانه اکنون راه ارتباطی دو روستای سنگ درکا و عالی کیا سلطان و ده ها دامدار ساکن در ارتفاعات جنگی این منطقه که از این پل ارتباطی تردد می کردند، با مرکز بخش قطع شد.

وی اضافه کرد، البته مسیر جایگزینی وجود دارد که فاصله زیادی با محدوده پل تخریب شده است و پیمودن آن برای اهالی روستاها سخت و غیرممکن است.

معاون عمرانی فرماندار ویژه آمل در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر و تأیید تخریب این پل درسال های گذشته با بارش باران هم گزارش شده بود و همچنان این موضوع چرا بدون پیگیری رها شده است، گفت: متأسفانه تخریب و بهسازی موقت پل آلشرود بخش امامزاده عبداله درحدود 15 سال گذشته به همین شکل بوده وبا هربار بارندگی شدید، باعث بالاآمدن آب از روی پل ونگرانی ساکنان این روستاها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پل رودخانه آلشرود آمل لنگ اعتبار است

تکمیل پل رودخانه آلشرود آمل لنگ اعتبار است