مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-16سياسي

نقد منصفانه مسیر توسعه را هموار می کند/ تعامل با رسانه ها ضروری است


رییس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل از افزایش همکاری و تعامل با رسانه ها برای پیشبرد اهداف توسعه ای شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نقی قبایی عصر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای اردبیل انکارناپذیر است و شهرداری اردبیل نیز بر همین مبنا تصمیم دارد از این ظرفیت برای تحقق اهداف شهر استفاده کند.

وی با بیان این که مشکلات و مسائل پیش روی جراید و نشریات با توسعه فضای مجازی واقعیت مربوط به فعالان این عرصه است، افزود: شهرداری اردبیل تلاش می کند با تعامل و همکاری با اصحاب رسانه سعی در کاهش این مسائل خواهد داشت.

رییس روابط عمومی شهرداری اردبیل با اشاره به این که پذیرای نقد و انتقادات سازنده هستیم، بیان کرد: هرچه مسؤولیت مهم تر و خطیرتر باشد بیشتر در معرض نقد و انتقاد قرار دارد و شهرداری اردبیل نیز پذیرای نقد سازنده، دوستانه و به دور از غرض ورزی بوده و معتقدیم نقد منصفانه مسیر پیشرفت و توسعه را هموار و به عنوان آیینه ای عمل می کند که کم و کاستی ها و معایب را برای رفع انعکاس می دهد.

پرداخت مطالبات نشریات در کمترین بازه زمانی قبایی در خصوص پرداخت مطالبات روزنامه ها از شهرداری اردبیل تصریح کرد: توجه به پرداخت مطالبات نشریاتی که آگهی های شهرداری را منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد منصفانه مسیر توسعه را هموار می کند/ تعامل با رسانه ها ضروری است

نقد منصفانه مسیر توسعه را هموار می کند/ تعامل با رسانه ها ضروری است