مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-16سياسي

ارزش های دفاع مقدس حفظ شوند/ وظیفه سنگینی بر عهده نویسندگان است


وظیفه سنگینی بر عهده نویسندگان است تا آنچه را که در میان کتاب های خود در قالب های مختلف برای بیان تاریخ به ثبت می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق خلیلیان ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران و نویسندگان دفاع مقدس و رونمایی از 41 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس با حضور مسئولان فرهنگی و خانواده شهدا و ضمن گفت وگو با این نویسندگان از آنان تجلیل و قدردانی کرد و گفت: دفاع مقدس یکی از حلقه های تاریخی نظام جمهوری اسلامی است که در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی یک الگوی موفق به شمار می رود.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه ضرورت دارد این الگو برای اجرا در ابعاد مختلف نظام مورد توجه قرار گیرد تا آثار دفاع مقدس زنده نگه داشته شوند، افزود: دفاع مقدس بخشی از الگویی است که به عنوان نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می شود که در بُعد دفاع مقدس خودش را نشان داد.

وی ادامه داد: یک حاکمیت و یک نظام حکمرانی ابعاد متنوعی از اداره کشور، مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و سایر موارد دارد؛ همچنین در دفاع از مرز بوم و دفاع از ارزش های خود از نظامی برخوردار است که بر اساس الگو، اهداف و اصول انقلاب اسلامی استوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های دفاع مقدس حفظ شوند/ وظیفه سنگینی بر عهده نویسندگان است

ارزش های دفاع مقدس حفظ شوند/ وظیفه سنگینی بر عهده نویسندگان است