مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-16حوادث

محیط بان در محلی مسکونی و خارج از هرگونه منطقه حفاظت شده مرتکب قتل شده است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: قتل در محیطی صورت گرفته که منطقه حفاظت شده نبوده و حسب اظهارات وی در منطقه مسکونی این کار صورت گرفته است.

- ، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار کرد: پرونده این فرد به اتهام مباشرت در قتل عمد رسیدگی و پس از بررسی های دقیق حکم قصاص صادر شده است.

وی افزود: تمامی قرائن و امارات موجود در پرونده به انضمام اقاریر متعدد متهم حکایت از این دارد که مقتول بر اثر تیراندازی صورت گرفته با سلاح سازمانی توسط آقای برومند نجفی به قتل رسیده است و پزشکی قانونی نیز علت تامه فوت را خونریزی مغزی و خونریزی وسیع داخلی متعاقب پارگی ریه بدنبال اصابت شیء پرتابه ای اعلام نموده است.

رییس کل دادگستری کرمانشاه در پاسخ به برخی ادعاها مبنی بر اینکه تیراندازی از ناحیه متهم با سلاح سازمانی در راستای انجام وظیفه منبعث از قانون حمایت قضایی و بیمه ای از مأموران حفاظت محیط زیست و جنگل بانی، تصریح کرد: این فرد پس از کسب خبر در خصوص شکار غیرمجاز توسط سرنشینان خودرویی به محل عزیمت و به محض مشاهده خودروی خاطی به سمت خودرو تیراندازی می کند که منجر به فوت احدی از شهروندان می گردد.

هیچ گونه حمله ای چه با سلاح سرد و چه سلاح گرم به مأمورین صورت نگرفته است وی یادآور شد: بر اساس قانون حمایت قضایی و بیمه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بان در محلی مسکونی و خارج از هرگونه منطقه حفاظت شده مرتکب قتل شده است

محیط بان در محلی مسکونی و خارج از هرگونه منطقه حفاظت شده مرتکب قتل شده است