مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-16حوادث

انهدام باند بزرگ کلاهبرداری فروش بن خرید کالا در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در پوشش فروش بن خرید کالا در تهران با 90 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد .

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در پوشش فروش بن خرید کالا در "تهران" با 90 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد .

مرتضی میرزایی اظهارکرد: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناسی به بهانه برنده شدن وی در خصوص خرید با بن کالا ، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان دریافتند، فرد یا افراد کلاهبردار با تطمیع کاربران فضای مجازی برای گرفتن بن خرید کالا به بهانه های واهی افراد را پای دستگاه خودپرداز برده و با مهندسی اجتماعی و هدایت تلفنی اقدام به انتقال وجه به حساب کلاهبردار توسط خود مالباختگان کرده است و بعد از دریافت وجه دیگر پاسخگوی وی نبوده یا اجناس نامرغوب و با ارزش ریالی بسیار پایین تر از مبلغ دریافتی به مشتریان تحویل داده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: افراد زیادی با شیوه و شگرد مشابه در پوشش خرید بن کالا لوازم خانگی از آنان کلاهبرداری شده که ماموران پلیس فتا پس از اقدامات فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ کلاهبرداری فروش بن خرید کالا در مازندران

انهدام باند بزرگ کلاهبرداری فروش بن خرید کالا در مازندران