مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-16سياسي

پیکر 2 شهید اصفهانی مفقودالاثر ارتش شناسایی شد + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر دو شهید اصفهانی مفقودالاثر ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از سال ها انتظار که یاس وجودشان در در رفسنجان و بیرجند عطرافشانی می کرد و زیارتگاه عاشقان بود، - پیکر 2 شهید اصفهانی مفقودالاثر ارتش شناسایی شد + تصاویر پیکر دو شهید مفقودالاثر ارتش اصفهان پس از بیش از 34 سال انتظار شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر دو شهید اصفهانی مفقودالاثر ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از سال ها انتظار که یاس وجودشان در در رفسنجان و بیرجند عطرافشانی می کرد و زیارتگاه عاشقان بود، شناسایی شدند.

شهید اصغر رستمی شاهپورآبادی یکی از این شهدا است، او زاده شهر شاهپور آباد اصفهان است، این شهید بزرگوار سرباز لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است و در سال 67 به درجه شهادت رسیده است پیکر مطهر این شهید در سال 1387 در تفحص شهدا پیدا شده و به صورت خوشنام در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند دفن شده است.

مادر این شهید بزرگوار در خصوص فراق 34 ساله فرزندش می گوید: همیشه آرزو داشتم اصغر را داماد کنم، هر سال که توفیق داشتم و به کربلا می رفتم بین زائران به دنبال فرزندم می گشتم و امروز خوشحالم که پیکرش شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر 2 شهید اصفهانی مفقودالاثر ارتش شناسایی شد + تصاویر

پیکر 2 شهید اصفهانی مفقودالاثر ارتش شناسایی شد + تصاویر