مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-16سياسي

بررسی مشکلات کودکان زباله گرد در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر دادگستری


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون با حضور وزیر دادگستری در خصوص بررسی مشکلات کودکان کار زباله گرد و رفع معضلات آنها خبر داد.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون با حضور وزیر دادگستری در خصوص بررسی مشکلات کودکان کار زباله گرد و رفع معضلات آنها خبر داد.

کیومرث سرمدی واله در گفت و گو با ایسنا در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از دستورات جلسه پرداختن به معضلات و مشکلات کودکان کار و بررسی علل، چالش ها و مشکلات آنها بود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز وزیر دادگستری، معاونین ایشان و نماینده ای از بهزیستی حضور داشتند، تصریح کرد: در این جلسه مطرح شد که کودکان کار معنای عامی دارد، بنابراین بخشی از موضوعی که امروز مورد بحث قرار گرفت کودکانی بودند که در خیابان تحت عنوان زباله گرد کسب درآمد می کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: این موضوع مطرح شد که بیش از 20 دستگاه متولی پرداختن به مشکل کودکان کار هستند که از جمله آنها وزارت بهداشت، نیروی انتظامی، وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی، سازمان بهزیستی، وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات کودکان زباله گرد در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر دادگستری

بررسی مشکلات کودکان زباله گرد در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر دادگستری