مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-16اقتصادي

استقبال کشاورزان قمی از سهم 190 میلیاردتومانی تسهیلات رونق تولید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در بخش کشاورزی استقبال کشاورزان بیش از سهم 190 میلیارد تومانی استان از تسهیلات رونق تولید است.

- ، مهرداد غضنفری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هفتگی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه استقبال مطلوبی از تسهیلات بخش کشاورزی رونق تولید از سوی کشاورزان در استان شده گفت: پرونده های معرفی شده جهت دریافت تسهیلات به بانک ها باید حداکثر در ظرف زمانی 45 روزه تعیین تکلیف شوند و با توجه به این استقبال باید سهم استان از تسهیلات ملی افزایش یابد.

وی بیان کرد: 180 میلیارد تومان سهم بخش کشاورزی قم از تسهیلات ستاد رونق تولید طی سال جاری است که تاکنون 228 میلیارد تومان پرونده در این بخش به بانک ها معرفی شده است.

غضنفری عنوان کرد: با توجه به استقبال زیاد کشاورزان از تسهیلات رونق تولید تلاش می شود تا با هماهنگی بانک های عامل سهم بخش کشاورزی با اطمینان از خروجی مثبت آن در اشتغال و تولید استان افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان الویت دادن طرح توسعه صنعتی گفت: به طرح توسعه 2.

5 هکتاری ناحیه صنعتی خور آباد نیز ابراز داشت: هم اکنون وسعت موجود این ناحیه صنعتی 2 هکتار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کشاورزان قمی از سهم 190 میلیاردتومانی تسهیلات رونق تولید

استقبال کشاورزان قمی از سهم 190 میلیاردتومانی تسهیلات رونق تولید