مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-16اقتصادي

بازگشت 19 واحد راکد صنعتی قم به مدار تولید در سال جاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی گفت: از ابتدای امسال 19 واحد راکد صنعتی با اشتغال 198 نفر به مدار تولید بازگشته اند.

- ، محمود سیجانی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد: طبق برنامه هدف گذاری استان باید تا پایان سال 37و احد راکد صنعتی تا پایان سال جاری احیا شود و از ابتدای امسال 19 واحد راکد صنعتی با اشتغال 198 نفر به مدار تولید بازگشته است.

وی بیان کرد: طی هفت ماه گذشته 78 فقره پروانه بهره برداری ایجادی با 7 هزار و 929 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی 2 هزار و 585 نفر صادر شده است.

رییس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 795 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک های عامل در سه بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری به مرحله پرداخت رسیده و از این نظر قم در رتبه چهارم کشور قرار دارد، ادامه داد: کارگروه ستاد تسهیل یکی از کارگروه هایی است که دارای عقبه قدرتمند ملی و استانی در خصوص اجرایی شدن مصوبات آن در سه بخش گردشگری، صنعت و کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 19 واحد راکد صنعتی قم به مدار تولید در سال جاری

بازگشت 19 واحد راکد صنعتی قم به مدار تولید در سال جاری